Sunday, March 14, 2010

tengah suka ni :D

taktao lah kenapa kann,

cuti midsem kali ini
sangat bermakna
:))))

saya
gembira dengan kehadiran kehadiran mereka ini

SUKAnyaaaaaaa saya. haihhh...

"SUKAAA" sangat sangat
taktaolah nak cakap mcm mana lagi suka dia.

ha ni la dia
mereka mereka yang saya SUKA sangat tu:

  • Test Design steel,
  • Test Hydrology,
  • Build + Break competition,
  • Test Transport,
  • TestItm,
  • Assignment SA ,
  • Assingment Itm,
  • lab report Environment,
  • lab report Hydrology,
  • lab report plant Visit EE,
  • Project Transport.
  • .....
  • ....
  • ...(simpan space sikit,kalo2 ada yg nak tambah lagi kan :)) ... ha,senyum sekarang ni)
kenapa laa lecturer2 civil saya,
x bagi tambah lagi yg saya suka suka nii.?

saya memang sukaa...
tengah bergembira la nii
sebab suka sangat kann :D

haaa,
seminggu cuti ni,
memang tido nak mimpi mereka mereka
ni saja lah.
lupakan yang lain..

SUKAAAA SANGAT SANGAT TAO TAKKK!


:D

memang betul2 suka tao,
tak tipu punya
.

10 comments:

adorable.gal said...

weh..aku suke gile tgk hg 'suka' cmnih..hahah..suke..suke..suke..gak..
huhuh..

sakinahshakur said...

thanks lah ika sebab suka apa yg aku suka ni.hahahaha

:P
hohoho. hg ada yg suka dak ??.
kalo ada,aku pon suka lah!

syafiq izzat said...

kesian sky, sampai dah tak berapa betol aku tengok, hahaha..

FattyLila said...

sabar sky..separoh dripada iman..tp jgn suka sgt..tkot btmbh lg.. ahaha :D

sakinahshakur said...

haha, tao dah are2. mmg akan tambah lagi ni., sbb tu save space tu.. hehe

Nurul Ashikin said...

uik sekai, awat byk sgt nie~~~ malas2~ ak akan cuti sepuas-puasnya~

nyonya penang said...

kool sekai...kool...
relax...haha

sakinahshakur said...

haha,naseb laa aku cool.

farhana roslee said...

eh ko tak same cls ngn aku kan..??
aku harap tak le.,
-tetibe tak ngaku sekelas-

sakinahshakur said...

haha,wat x ngaku pulak nohh.
-tbe ak pon x nak ngaku klas aku-