Sunday, March 14, 2010

TAG.tig.tug

TAG mai dari SESIKIN~ ^_^


1. You have to print screen wallpaper that you are using now.


2. Tell us why you like the wallpaper.

haha.aku pon tatao nak cakap suka ka tak wallpaper aku ni.
dah lama dah berbackgroudkan hitam legam ni. . . .
bosan ada laaaa...
asal letak walpaper cantik2 je,dye tuka hitam balek. hoho.

p/s: ada sapa2 taw nak buang cmna masalah genuine microsoft nii.


3. Tag 10 people
  • adila ahmad~
  • ika jamal
  • alia azween
  • rai rumet
  • are-are
  • didi.dididi
  • niza
  • tajol kajol
  • bella butterfly
  • ida superman
  • n sapa2 yg nak buat,buat sajaa ^_^

6 comments:

are2 said...

oh sky ! aku dah buat laa...ehe..tp post tu dah kebawah2..hihi :D

sakinahshakur said...

ohh! hihi. yakah..
aite aite.

Unknown said...

wahh.ida superman? bangga! 'oo'

sakinahshakur said...

haha. ida apa lg,superman ja la.
kata die hard fan faizal tahir
huu

nyonya penang said...

gue sudah buwat ini menatang...
kih3

Unknown said...

ya ya. terima kasihhh. ingt jugak awak dkt saya ni rupanya? (: