Tuesday, April 6, 2010

aku mahu pulang

Gelap malam, pasti terang.
Sang mentari, pasti datang .
Kesesatan, perjalanan .
Rahmat tuhan, menentukan .

Berikan ku masa, mencuci dosa .
Aku kan pulang, menebus usia .
Di musim berlalu, sepi memburu .
Memaksa perindu, meruntuhkan nafsu .

Terimalah kembali, wajah ini .
Jangan terus membenci, sampai mati .
Sedang hari berganti, kau mengerti .
Sedang masa berganda, kau merasa .

Aku manusia, pelakon cerita .
Di pementasan, alam ciptaannya .
Bukan sengaja, melanggar arahan .
Kadang terlupa, watak dan peranan .
Aku manusia .

Gelap malam.. Pasti terang.
Sang mentari ..Pasti datang .
Kesesatan Perjalanan .
Rahmat tuhan, Menentukan .

.......::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::......
atas atas ini ,
terdengar masa makan dkat zolaris ,
terus salin sikit simpan dalam draft msg hp.
Balek tu,google full lyrics ,baru nak boleh jadi entry ni :D
Rasanya ,
last dengar lagu ni masa lower form brapa entah tak ingat.
aku hafal tao lagu Amuk niii.. ha3
Jom jom karok depan laptop lagu ni~!! ;p






4 comments:

sangcXL3 said...

pergh.amok tuh.

haha.

rockstar abes!

adorable.gal said...

oit..sjk bile lyn amuk?bkn linkin park ke?hahahha

-rye- said...

rumet, okay malam ni after pcs ready laptop masing2 kta karok okay

sakinahshakur said...

@farouk:ini rockstar ,semua lagu dia sapu.haha.

@ika:heheh. Linkin Park phase masa kat sekolah dulu.
sekarang ,jiwa aku,dah jiwa Sinar da.haha .Muzik Retro Terbaekk~
tapi,layan jugak lagi rock sikit2.
jiwa x dapat terima sangat dah.hahaha

@rumet: haha,mari lahh.
u asyik2 dengan plant vs zombie u jeee. bila nak karok2 dgn i ni???..;p