Wednesday, April 28, 2010

ada orang nak masuk minang?

kalau ada RAMA-RAMA..
terbang masuk rumah kita,

itu maksudnya,:

-ada orang nak masuk minang ,anak gadis dalam umah tu.

atau;

-ada la sapa sapa nak mai rumah kita tu nanti..
( sekadar mitos nih.. )


itu kata-kata orang2 tua laa...
mak2 pon selalu cakap2 jugak..


haaaaaaa.
.
.
.
.
.
.
.
.

sekarang ni,

bilik aku,
ada ni;

.... mati sudahhh :( ...



.....ada ni jugakk~....

tapi sayap dia cacat sikit.
dia tak boleh nak terbang dahh...
kecian dia...
teringat dekat Toothless (CUTE GILA! :)




kumbang pon ada jugakkk.
maksud dia apa pulak????
:P


HUE.. HUE.. HUE..~~
serunuk dengar orang2 tua cakap.
:P
even kita tau,
tak betui pon kan sebenarnya..
hehehe.
tapi serunuk jugak!
.
.
.
.
TAPI~


jap

.
jap
.

jap!

sapa yang nak masuk minang aku sebenarnya ni?????
baik bagitau lekaih~
;P
HOK HOK HOk~
.
.
.
.
ok
Sky,
sudah la tak habeh2 melagha.
.
.
.
sila study
boleh buat2 lupa pulak
Test bederet next week

(-DOSS, ITM, SA, TPE!)

ok,
dear readers,
Wish me luck tau
:) terime kaseh sanggat. :)!

betui kata rye ;

yang blog ni,
adalah terapi utk kita
:D heheh.
aku pon rasa jugak..

6 comments:

pESAwah said...

ee hg ni.melalut ja~

tapi kan mak aku cakap, kalau ada rama2 masuk tu ade org nak mai.

haa..ade org mai dak?pomot barang ka? makanan ka? haaa..

p/s: wah..da suke memblog. macam suare hati didengari..keh3

hadi Saaidin said...

utp ternak rama2 kot skrg ni.. naik taraf jf taman rama2.

rama2 banyak sangat kot sekarang ni. bilik aku n bilik sebelah pon selalu ada rama2. hoho

sangcXL3 said...

gatai mianggggg

haha.

slmat pengntin baru

-rye- said...

rumet, my mom dh doa2 suh kawen. rama2 dh msuk bilik no. shud i berhati-hati or bsiap sdia ek?

norhanis nahar said...

aku tau sapa mai minang tuu.

tu test melambak lambak.

pengsan guling la hg next week.

sementara aku, swing swing leg.

hahaha

Abir Abhar said...

sape yang nak kena pinang ni?
sky ke rye?
haha